Om mig

Hej alla välkommen till min blogg! Jag är en tvåbarnsmamma i 30-någonting års åldern, med Sambo, villa, kanin, katt och häst.. :-) Här kan ni få följa delar av mitt liv/ upplevelser och iakttagelser, bra och dåliga. Jag älskar mina barn och min sambo och resten av min familj, fast ibland har man faktist lust att skaffa en etta i stan eller en stuga mitt i skogen där man kan låsa in sig och bara vara själv en stund!; ..det kommer jag att skriva om.. Att leva med en kronisk sjukdom -är väl kanske inte så vansinnigt roligt att läsa om- men eftersom det är en del av mitt liv; ..så kommer det säker skrivas lite om det oxå.. Trevlig läsning!

onsdag 6 april 2011

Som ett brev..

Efter att ha varit bra i stort sett hela vintern, så kom våren med högtryck, fukt och regn och med den ett också ett skov -som ett brev på posten..

Denna gången kände jag verkligen "HUR ska jag orka?!"
Bryt ihop och kom igen? Det har jag gjort i trettio år.. hur ska jag orka trettio till??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar